Targetspot innoveert in zijn programmatisch aanbod: transparantie, adresseerbare contacten en performantie

De optimalisatie van de volledige adresseerbare contacten voor programmatische aankoop

Merkveiligheid en transparantie in programmatische digitale audio te garanderen
Targetspot herkent de behoefte aan merkveiligheid en transparantie in programmatische digitale audio. Het platform van Targetspot bevat premium merken voor muziek, sport, nieuws en podcasting. Specifiek voor podcasting omvat het omvangrijk wereldwijd netwerk van Targetspot meer dan 1,000 programma's met meerdere genres en talen. Hierdoor maakt Targetspot URL-transparantie mogelijk in programmatische aankoop naar de uitgever en binnenkort naar het station-/streamniveau.

Uitbreiding van geavanceerde indicatoren
Targetspot streeft ernaar om geavanceerde analytics aan te bieden voor de digitale audiomarktmet aanvullende data, zoals LTR. Listen-through-rate (LTR) - een specifieke berekeningswijzebinnen de digitale audio - meet de betrokkenheid met het platform via de inhoud en advertenties. Targetspot meet nu LTR over meer dan 90% van zijn platform en geeft de gegevens door voor elke programmatische campagne. Dit levert een metriek van succes op voor klanten in digitale audio.

Optimalisatie van toegang, contacten- en databeheer
De technologie van Targetspot fungeert als een meta-SSP met meerdere SSP-/DSP-verbindingen voor een eenvoudige toegang en optimalisatie van contacten- en databeheer. Het platform levert wereldwijd maandelijks meer dan een miljard impressies waarvan meer dan ⅓ van premium exclusieve partners zijn. Verder biedt Targetspot een ongedupliceerd bereik met andere streaming muziekplatforms en een premium digitale audio-oplossing voor omnichannel campagnes.

"Targetspot lanceerde zijn programmatische audio aanbieding twee jaar geleden. Gezien onze ervaring in dit opkomende kanaal, hebben we een toonaangevend programmatisch aanbod ontwikkeld om aan de eisen van de klant te voldoen. Over het algemeen willen we adverteerders nieuwe en efficiënte manieren bieden om advertenties te kopen en digitale audio te integreren als onderdeel van een globale programmatische digitale strategie. We zullen onze technologie, productportfolio en inzichten voor onze adverterende cliënten blijven verbeteren en uitbreiden", zegt Eric van der Haegen, Global Head of Programmatic.