Targetspot bekrachtigt zijn Europese leiderschapspositie en opent een nieuw kantoor in Amsterdam

Targetspot, het meest vooruitstrevende, onafhankelijke platform voor digitale audioreclame, opent een kantoor in Nederland. Daarmee vergroot het de internationale voetafdruk van het bedrijf én versterkt het zijn lokale aanwezigheid, om uitgevers en adverteerders nog beter met elkaar te verbinden.

Targetspot stelt Geert Hoogeveen aan als Country Director voor Nederland.

Geert staat in voor de ontwikkeling van het bedrijf en de vorming van een salesteam voor Targetspot Amsterdam.

"We zijn heel blij Geert te mogen verwelkomen. Hij zal onze uitbreiding schragen door bevoorrechte banden met onze klanten en nieuwe uitgevers uit deze regio te smeden. Dankzij zijn ervaring en dynamische visie kunnen we digitale audio nog verder laten bloeien”, vertelt Erik Portier, Chief Revenue Officer.

Geert kan immers bogen op 20 jaar ervaring met digitale media en werkte voor bedrijven zoals Microsoft en RTL. De voorbije 7 jaar werkte hij voor GroupM als Managing Director en stond hij in voor Xavis, Light Reaction en Plista in Nederland.

Omdat digitale audio nog steeds in zijn kinderschoenen staat, ben ik heel enthousiast deel te mogen uitmaken van een ambitieuze en vooruitziende groep met een eigen technologie, met gewoonweg de beste mensen in dit domein. Ik deel hun overtuiging dat er prachtige mogelijkheden in het verschiet liggen, want digitale audio is overduidelijk een fantastisch medium voor adverteerders”, zegt Geert.

AudioValley, de leider op het vlak van digitale audio waar de groep Targetspot deel van uitmaakt, bracht onlangs 9,5 miljoen euro bijeen via een beursintroductie (Euronext Growth® in Parijs) om zijn sales- & marketingsegment wereldwijd in een stroomversnelling te brengen en van de huidige dynamische markt te profiteren. Na een versterking van zijn Noord-Amerikaanse aanwezigheid met de opening van Targetspot kantoren in Toronto en Los Angeles, en de opening van een nieuw kantoor in Madrid, zet de groep haar uitbreiding van dit jaar voort met deze nieuwe opening in Amsterdam.